Det var en gång en helg och två systrar...

Men kameran var nästan inte alls med...


På väg till Severin och hans mamma och "pappor" efter för Hedvig ganska lyckad shoppingrunda.


På vårat nya favvocafé i Brunogallerian efter en lyckad shoppingrunda för Hedden...


Vi skrattar så vi dööör åt den tandlösa tanten som hängde med Josse och Hedvig på Njuta(?) någon gång typ 2002



Sööööt som socker...


Systrar med konstiga blickar och en okänd tjej i fokus...konstigt men fortfarande på samma café


Här är jag nyklippt och vi har nyss slutat sura...eller har vi fortfarande inte upptäckt mitt förskräckliga misstag??

Kommentarer
Postat av: heddan

hmmm ja frågan är om du inte tog upp kameran för att sudda bort dom tidigare lite sura minerna...nu känner jag mig lurad o blev genast sur igen...haha!! det var en rolig rolig rolig helg

2009-03-29 @ 19:34:03
Postat av: Hanna

hihi...

2009-03-29 @ 20:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback