heddan

provar på hur det känns att blogga..utifall att jag ska starta en egen blogg!!
har haft en mycket bra helg i huvudstaden har mest sovit ätit o shoppat..jag är mycket nöjd!!

är inte helt säker på att jag blir någon storbloggare för detta korta inlägg har tagit mig ca 10 minuter att skriva!!

det var piiiinigt att ramla i trappan, det var gott med brunch på mosebacke, det var roligt att shoppa coola saker på adidas store, bion var bra , bruno gallerian rockar fett, hanna glömde bort mig lite på tunnelbanan (haha), fisksoppan var mumma, katten var sur, tvserien var rolig, jesse var snigg i nya kostymen, roligt att fika med sally, hannas hår blev klippt o färgat, melchior provar på det mesta, hanna körde mot gult o  utan lyse men jag kände mig inte det minsta rädd, allt var roligt utom att helgen är slut o jag ska åka hem!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är ju givet...starta blogg i kväll!!!

2009-03-23 @ 17:41:50
Postat av: Pappa

kör igång då har jag två bloggar att läsa, det finns väl ej fler?

2009-03-23 @ 17:59:28
Postat av: Kattis Korv

Jag tycker du klarar dig bra heddan, you go girl!

Postat av: NIna

Ja Hedvig !!! starta en blogg. piiiiiis

puss

2009-03-23 @ 19:40:34
Postat av: mammamumlan

Hedvig du är ju skitbra på blogging - det är bara att starta upp. Kul att Jessen blev "SNIGG" i sin födelsedagskostim - puss från mamman...

2009-03-24 @ 06:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback