Min fina Jens

I veckan har han riktigt skämt bort mig!
Han har fixat och lagat mat,  idag bjöd han på superlax! I går var det fisksoppa...nu är han dessutom och handlar så att vi får någonting gott att tugga på till hockeyn som vi lyxat till det och beställt på ppv i kväll.
Inte nog med det! I morgon kommer han nog att sluta jobba i sån tid att vi hinner hitta på någonting på kvällen (det lutar åt indiskt och kanske en öl till det på söder). I bland är allt härligt.

Träningen går bra, fyra pass förra veckan och den här blir det nog tre.

Ska försöka välja kisse på söndag och jag hoppas att vi kan få komma och kika igen då du kommer sötsyster!  Längtar tills du kommer hit Hedden!!

Puss och håll tummen för saik i kväll!!!

Kommentarer
Postat av: heddan

jag längtar oxå!!!=)

2009-03-12 @ 20:36:08
Postat av: Anonym

Så mysigt ni ska ha. Jag följer med nästa gång Hanna =) Så får du två toktjejer att ta hand om ;) Fast iofs jag är ju väldans blyg för dig.

KRAM

Postat av: mammamumlan

Ja nog är han en riktig svärmorsdröm din Jens - och vad roligt att du får ha honom en fredagkväll för dej själv. Välj nu rätt kisse.... P & K

2009-03-13 @ 13:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback