Jag har gjort det igen!

Fyndat alltså!!! Vi var en sväng på Kupan idag och tro det eller ej men den här fantastiska hästen fanns där och skulle ju bara bli min för endst fem kronor. Tanten i kassan skrattadde lite åt mig men vad gör väl det?
Sen efter en promenad till Bofinken som för övrigt var stängt stack jag in huvudet på Superstore för att handla lite lök och vad fann jag i leksakshyllan om inte två fabulösa samurajer för endast 19.90!
Vet inte vad det är med mig och va fattig...jag bara måste göra dessa små fynd lite nu och då. Dessutom är jag ju inte sådär förbaskat fattig som jag ger sken av heller, jag gnäller nog mest. Sparkontot är inte tömt ännu och egentligen klarar vi oss fint, det är bara vardagslyxen som fått ge vika. Jag längtar dock efter den dagen då vi har två inkomster och har råd att handla lite kläder bara för att eller gå ut och äta! Tuuur är väl att jag i alla fall kan glädjas åt lite småkrafs, haha!!



Glad påsk på er alla i alla fall. Här är det ääääntligen riktigt härlig vår!

Kommentarer
Postat av: heddan

hästen var hur fin som helst, samurajerna oxå..fast mest hästen!!!=) puss

2010-04-03 @ 16:06:02
Postat av: Hanna

Ja eller hur!

Postat av: mammamumlan

Ja nog kan du fynda alltid - expert är vad du är...

2010-04-03 @ 17:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback