Dagens höjdpunkt...

Vi har gått en svettig promenad till Hjorthagen idag och äntligen handlat på mysiga Bofinken. En fin hylla i gult med gul blommig tapet som ska få bli Jessens sängbord och en handsydd fingosekatt (som lille Noa ska få)blev det. Men det kanske allra bäsat med dagen hittils är helt klart att på vägen hemåt gick vi förbi seven eleven och jag dristade mig till att köpa en latte (visserligen liten) som lätt slank ner i min så länge kaffeförringade strupe!!!

Göteborg var för övrigt toppen, hann förutom mitt föredrag som gick jättebra och en bunt med föreläsningar men att träffa finaste Kattis och Jossan. Det blev lite kort att träffa dessa små duntussar som båda är avsevärt kortare än jag :p!! Det var roligt att ses och hoppas verkligen att det inte ska ta flera år innan vi ses nästa gång!

Har nu jobbat tre veckor efter semestern...känns bara fint än så länge ♥.

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Vad skoj att kaffetarmen har börjat göra sej påmind - börjar jobba i morgon usch och fy - kramar från oss

2010-08-22 @ 19:09:53
Postat av: Kattis Korv

Uuuuursäkta mig?? Avsevärt kortare - my ass! Jag är väldigt lång och ståtlig. Ja det var fint att träffas lilla humla, fint indeed. Tänk noggrant över besök på trettioårsfest! poss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback