Den här vill jag ha!

Krokus heter mönstret av Margareta Hennix, Gustavsberg!!


Kommentarer
Postat av: heddan

oj vad fina dom tycker jag absolut att du ska ha!!=)

Postat av: mamman

Tack för tipset - kanske en julklappsönskning - är de nya eller finns det på loppis?

2010-08-07 @ 07:53:19
Postat av: Hanna

De är gamla...tror att de kan vara lite svåra att få tag på men de finns på antikhandlarsidor på nätet...

2010-08-07 @ 10:01:35
URL: http://hannahumla.blogg.se/
Postat av: auri

hej... har 6st koppar med vita fat hemma, men nu måste jag tömma lite skopar och sälja några god bitar :)

om du fort farande har inte hittat dom så jag har :)

Hittade din blog när jag googlade krokus koppar (att se lite på priser) :D

2010-10-28 @ 16:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback