Jobb igen...

Helt konstigt är det att semestern är över och jag redan jobbat två dagar. måste dock erkänna att det varit ruskigt segt att jobba, typ inga barn och förvirrad förskollärare som glömt allt hon tänkt göra ;P
Idag har Chiiiifen och jag planerat för kongressen i Gbg nästa vecka, 20 minuters "föredrag" på engelska och jag som ALLTID improviserar...hmmm kanske måste drista mig till med lite stolpar den här gången.

Sommaren har varit härlig, massa Skellefteåhäng har vi hunnit med och igår kom finaste Anna och Daniel förbi, vilket var evigheter sedan! Nu har sötAnna åkt och Jessen tog Dannon på en biljard. Ska själv ladda upp för So you think you can dance och sura inför morgondagens öppning...








Kommentarer
Postat av: mamman

Meen Guud ska du hålla föredrag på Engelska - fantastiskt vad du är duktig - Lycka till min lillgumma - kramar

2010-08-03 @ 20:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback