Lite coolt...

Har varit på MVC idag och kollat blod, lyssnat på hjärtslag osv. Jag har fortfarande bra värden och allt verkar vara bara fint. Det häftigaste som hände var att när vi ska gå därifrån... vi har naturligtvis bokat in en ny tid (redan nästa vecka den här gången)...säger vår barnmorska Lotta: Jamen då ses vi nästa vecka och skulle det vara så att ni är på BB så behöver ni inte ringa och boka av tiden jag får veta det då i alla fall. Fatta nu är bebben färdig!! Den kan få komma nu...utan att det är någon fara...
Är så nyfiken på vem det är som bor där inne!!


Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Ja det har ju slagit oss oxå att lillbebben kan komma precis när som helst - och jag vet att det är den vackraste lilla människa som finns som bor där inne - härligt att allt är bra - jättekramar

2010-12-01 @ 18:20:49
Postat av: heddan

ja guuud va spännande!! haha man kan tro att jag skrev mitt inlägg på bloggen efter att jag läst ditt men jag skrev det faktiskt innan jag läste!!=)

Postat av: J

Ja, gud...

Vem är det?

2010-12-02 @ 11:37:35
Postat av: Idha

Haha, det är säkert en jättemysig en! Lyllo dig som får gå så ofta till barnmorskan. Som omföderska här i Skell får man gå var tredje vecka som tätast. Insane tycker jag. :)

2010-12-03 @ 18:38:43
URL: http://samboronbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback