1+1=2

I morgon börjar jag en ny kurs...matematik i förskolan! Ska bli kul!!! Hoppas att jag inte är dödstrött bara men det ska nog gå bra.
Däremot är det liiite mer tveksamt om hur onsdagen skall avslutas (sur lär jag ju definitivt va!)
Först öppnar jag (och hur brukar jag va då??) sen jobbar jag i barngrupp till 16 för att eventuellt gå hem en snabbis. Sen ska vi i alla fall ha föräldramöte...och efter det OM jag orkar så startar en vuxenteatergrupp på Sagateatern som jag anmält mig till. Går jag dit är jag väl hemma en sisådär kl 22. Men tatergruppen är ju för tusan på skoj...så den borde väl ge energi va!?

Ja, jag trycker i mig både blutsaft (som smakar precis så läskigt som jag befarat, det är inte för inte som jag varit rädd för denna skräckinjagande saft sen år tillbaka), rosenrot och Aloe vera...mer energi ochh pigghet?? Nja...men jag har ju anmält mig till saker  i alla fall!


Kommentarer
Postat av: heddan

oj vad du är duktig på att anmäla dig!! gå på teatern o kolla iaf, det är säkert jättekul-men om du är jättetrött så kan du stanna hemma oxå förresten!!

2010-01-25 @ 21:52:36
Postat av: mammamumlan

Ja bra det dära med Blutsaft - Hedvig minns nog med fasa när jag kom med en flaska till Frisörerna - var glad att mamman inte hips vips dyker upp på ditt jobb med en massa vitaminer. Men det där med teatergruppen måste ju vara kul även om det var lite dålig tajming just på onsdag, kram ta inte ihjäl dej bara

2010-01-26 @ 06:32:33
Postat av: Kattis

Åå teater! Wohoo! gört!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback