Bloggvila men det här måste banne mig bloggas om =)

Idag när vi var och handlade på Willys här på Lidingön stod det ett bekant ansikte två personer bakom mig
...Jesse, ser du han som står där bak? Han ser ut som han som inte pratar i Smala Sussie (viskar jag både diskret och smart)
Och banne mig jag tror nog att igenkänningen var så stor att den faktiskt var sann. Mannen i fråga hade nämligen en Smala Sussie-jacka. Är inte det imponerande så säg ;)

Längst ner till vänster är han...i röd mössa.


Kommentarer
Postat av: heddan

ja banne mig det var imponerande att du kände igen!!!!

2010-07-25 @ 16:43:38
Postat av: mamman

Gusis så skoj att bloggtorkan avtagit - äntligen har jag fått en lånedator som funkar men det här jävla mobila bredbandet är skit så det är uppsagt nu! Måste prova ngt annat - nu sitter jag ute på altanen medans Nicke spikar på brädslagningen av huset - jag haaatar det här jävla skitMjödvattnet-Hjoggböleområdet med deras satans s k mottagarfrekvens...... Så spännande dock i morgon... Pussar från mamsen

2010-07-27 @ 18:47:01
Postat av: Plutten

Haha nääääeeej, vad coolt!:D Älskar Smala Sussie:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback