sköna söndag...

En lugn och framförallt billig helg har till största delen (för mig) spenderats hemma...och är man hemma kan man väl passa på att tvätta, städa och gnälla över det. Steffe har varit i stan i helgen och min J har förstås spenderat tid med honom...två vilsna norrlänningar har gjort stockholms gator...

Idag var vi på husvisning av "vårt" lilla radhus i Norsborg. Huset hade mycket potential men var ruskigt skabbigt. Det var roligt att se dock, ingen av oss var direkt förälskade i bygget när vi åkte därifrån så det var ju bra!!! Kan tänka mig att hålla ögonen öppna för liknande i framtiden.

Stackars lillMecke hade inte lika skoj den stackarn. När vi kom hem efter husvisning och storhandling på Willys stod en mycket tyst och ynklig luddig sak och tittade storögt på oss...det lilla krypet hade varit utstängd på ballan hela tiden. Finns få som kan se så ynkliga ut som han...

Mechekatten med sorgsna ögon...


Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Ja minns du inte när Tyra hoppade rätt upp när vi hade glömt henne och det var ju mitt i vintern - nosen var knallskär....Puss till er och mitt blivande barnbarn som snart får en liten present av Lages Monica....

2010-09-07 @ 13:00:33
Postat av: heddan

haha stackars mecke!!

2010-09-07 @ 22:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback