Tänk vad allt hänger samman

Igår natt sov min ängel (och till följd av detta även hennes mamma) ganska dåligt. Hon vaknade ofta och låg och kämpade på morgon blev det redan 6:30 och sen var det en grinig donna hela dagen nästan. I natt har hon dock sovit finfint och sov till 8:00!!!  Hon har därmed haft mycket lättare att komma till ro och dessutom sovit mycket djupare och mer avslappnat. Hennes mamma har dessutom varit mycket mer harmonisk och glad idag :)
För övrigt har vi en lite frustrerad dotter som om hon bara kunde nog gladeligen skulle springa en mara...på rekortid då eftersom hon inte orkar hålla sig vaken så mycket mer än en timme utan att bli dögrinig ;) Hon kämpar verkligen på och vill helst stå och "gå" mest hela tiden.

Idag har jag hunnit baka lite och Jens börjar jobba först klockan 16, det är så mysigt att ha dagarna tillsammans alla tre. Det är bra både de bra och dåliga dagarna eftersom en grinig dag ofta innebär en grinig morsa och  morsan kan få lite avlastning och en bra dag vill man ju bara att alla ska få uppleva :)

På onsdag kommer mamma och Nicke vilket jag hoppas innebär god mat till oss och en glad Maj som nog knappast ska behöva kämpa för att få uppmärksamhet!



Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Ja vi längtar och hoppas att jag har tid att laga någon mat alls - det blir ju lite snabba ryck men jag ska göra mitt bästa....

2011-04-04 @ 13:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback