Vår och härliga dagar!

Igår hade vi en riktigt härlig dag. Jag och Maj träffade de andra mammorna och barnen hemma hos Erika och Adam. Tanken var att vi skulle ha en sångstund så blev det inte men en massa prat blev det allt. Vi var några stycken som knappt tog oss därifrån. Det är himla roligt att träffa fler i samma situation och man märker också att många saker är ganska lika som att alla barn mest dreglar och tuggar på saker men också att alla barnen börjar vara egna individer som är ganska olika. Tog med mig kameran men lyckades naturligtvis inte ta en enda bild.

Jens och jag hade häromdagen en riktig gör dig fin kväll...haha. Jens körde revaxör och jag trollade bort lite grå (eller många grå). Annars hinner vi inte med så värst mycket. Jag brukar försöka passa på att baka och tvätta när Jens är hemma eftersom Maj inte så gärna leker för sig själv och på kvällarna när hon somnat är vi ganska möra. Blir på sin höjd lite TV-serietittande.

Katterna är också rätt slöa...

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Ja vilken mysig kväll ni då hade - jag tycker att du är så duktig men orken räcker inte till när man har en så´n livlig lillpetetta som du har... Men hon är så fin....

2011-04-12 @ 12:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback