aaaaj!

Gårdagen var sådär...Jag vaknade med förfärlig huvudvärk och anade att ett migränanfall var på g. Så blev det också att Jens jobbat natt, kom hem vid 10:30 för att sedan åka vid 14 för att påbörja nästa nattpass var inte helt ultimat. Tack och lov var han hemma under den värsta perioden och jag kunde sova, kräkas och bara ta hand om vårt hjärta när hon var hungrig.
Nu är Jens hemma igen och jag är pigg och kry igen. Det är himla lyxigt att få vara tillsammans och hjälpas åt med den lilla. Hon blir också bättre och bättre på att sitta själv i babysittern längre och längre stunder. Idag kunde jag utföra fredagsritualen med att skura kattlåda och städa badrum med Maj lugnt bredvid mig. Kvällsnattningsprojektet pågår fortfarande och jag tror jag börjar förstå hennes mer desperata skrik mer och mer.
Helgen blir nog ungefär som alla andra dagar, Jens är ledig också...så jag antar att vi promenerar, myser och fortsätter vara uppslukade av vår bästa finaste flicka ♥.




Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Men stackars lill-Hanna som ska måsta släkta mej i allt helvette - migränen men tur att det gav sej ialla fall och att ni har lillkornet som är världens finaste....

2011-02-04 @ 13:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback