Minisemester

Nu är vi hemma efter tre mysiga dagar i Malmö. Maj och Leif har tagit väl hand om våra katter som faktiskt inte verkar ett dugg sura för att vi varit borta. M-katten har visserligen konstant kackat i duschen medan vi var borta och mina fina samurajer ligger på golvet men annars är allt som vanligt!

Resan ner gick finfint...Maj var mestadels nöjd. Hon lyckades också dagen före sin tvåmånadersdag  riktigt pilla in tummen i munnen och lägga den på plats i gomen...jag tror att moster kan se att hon hittade rätt tumläge :)

I övrigt har vi tittat på Annas fina mage (jag fick känna bebben hicka också) strosat lite och faktiskt tack vare min fina sambo åkt upp i snurrtornet! Vi åkte upp till 34:e våningen och det räckte för att det skulle slå lock för mina öron och snurra i min knopp. Vädret ska vi nog inte tala om, jag har kommtit fram till att varje gång jag varit i Skåne så har det varit vid höst eller vinter och ruskigt blåsigt och kallt. Nu får det bli bättring och tack vare att vi satt på tåget i nästan tre timmar extra får vi väl så småningom resecheckar så vi snart kan besöka ett varmare Malmö och förhoppningsvis en liten familj!

 

Jag och Anna vann mest i spel så det var super, för övrigt tror jag nog att Anna och Daniel är mina favoritkockar :).

Nu väntar vi på sommaren eller i alla fall vårsolen, vi har 17 grader inne!

 

Maj fick en superhjätekostym (nästan)


Kommentarer
Postat av: heddan

men gullgumman så söt hon är med tummen!! o ganska trött på sista kortet tror jag, hon ser lite röd ut runt ögonen!=)

2011-02-25 @ 16:10:40
Postat av: mammamumlan

GullungeMaj... Skitarns oxå att det blev så här att vi inte kunde komma i helgen - men vi kommer så fort vi bara kan - puss på er

2011-02-25 @ 17:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback