äpplet och trädet?

Jag har alltid fått höra att jag var näst intill omöjlig att söva under dagtid när jag var en liten knodd...jag sov bara när någon bar runt på mig eller när jag låg i vagnen och det stormade ute. Däremot sov jag tidigt bra på nätterna. Nu råkar det vara så att jag har fått mig en egen liten dotter som är som en ängel på alla sätt och vis...särskilt på nätterna då hon sover jättebra med enstaka uppvaknanden för mat...och kanske egentligen mest pruttpauser. Dagarna och framförallt kvällarna vill hon däremot inte så gärna sova eller i alla fall inte vara ensam. Nu är ju frågan om lilla Maj är precis som sin mor eller om det snarare är hennes mor som ligger nära sitt träd och aldrig låter den stackars tösen vara i fred, aldrig låter henne gråta en liten stund utan ständigt bär runt på den lilla. Ont i armarna börjar hon ha i alla fall och fortsätter matvraket att äta i den här takten kommer nog ett och annat vanemönster att behöva brytas. Nu ligger den lilla raringen och sover på sin pappas bröst medan han tar igen sig efter nattjobb. tänk vilken fin familj jag har♥.

Ett särskilt inlägg måste min lilla (stora) nakenkille Severin som fyller två år idag få, puss!!


Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Hihi - jag allt som du skriver är precis sant och det ena ger det andra... Grattis Naken-Sevve på födelsedagen och i morgon fyller Maj 1 månad - puss på er underbara människor och katter!!!

2011-01-21 @ 14:30:45
Postat av: mammamumlan

Såg att jag stavat lite fel: meningen ska börja med "JA" och inte "JAG" - men det kanske ni förstår. Har shoppat lite babykläder idag på nätet som jag hoppas ska passa - det kommer nog ett litet paket....

2011-01-21 @ 15:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback