Knycker den här av Sofie...

Jag ska försöka komma igång med bloggandet igen och tänkte att det väl är på sin plats att avsluta det gamla året för att springa in i det nya. Tycker att Sofie hade sammanfattat det förra året på ett trevligt sätt, jag försöker mig på något liknande...

Arbete, trots att jag varit gravid största delen av året så har jag faktiskt även jobbat ett helt år till på min fina förskola som nu har bytt både lokaler och namn utan mig...känns lite tomt.
Bebisen kom ♥! Bilen gick inte genom besiktningen och håller på att repareras.
Cravings? Nä faktiskt inga!! Mer än skumtomtarna då som jag suktar efter varje jul!!
Drömmar...ett år där några drömmar slog in och ett år där några mardrömmar avslutades, nu lägger vi det gamla bakom oss - eller hur!
E4:a-kaos, snöstorm och en liten Ford!
Fredrik och Catrin fick lilla Noa, ett riktigt charmtroll som vi förhoppningsvis kommer att få träffa ofta!
Gravid, en sådan upplevelse. Inga direkta krämpor, lite trött och tjock men oj så spännande att gå och vänta på vem som till sist ska dyka upp!
Hedvig, världens bästa syster var på besök flera gånger. Vad gjorde vi utan henne...såg förbaskat mycket sämre ut i håret är då ett som är säkert!
Inget kaffe på flera månader, konstigt!
Julmarknad konstfack med Hedvig och Olivia en tradition som vi startade förra året!
Kongress i göteborg med chefen! Skoj och spännande. Kläder i små storlekar, mormodern och mostern har storshoppat åt vår älskling!
Lärargården, hemma!! Larsbergs förskola - hej då! Hej Bodal!
Maj♥♥♥
Norrlandsbesök, inte så många men två långa!!
Odenplans läkarhus på ultraljud - så fantastiskt spännande!

Parker i Stockholm! Finns nästan inget bättre på sommaren, min J blev Pappa. Princess, ny fikafavorit på Lidingö.
QuickFix en av produkterna Jessen försökte sälja under sin korta period som fältsäljare!
Rolig fest i oktober för allt härligt som hänt under året!
Sommar, sommar...den gick fort men härlig var den och även om vi missade högsommarvärmen i Stockholm så hade vi en härlig tid i Skellefteå.
Te - har återupptagit tedrickandet!
Underbarn! Vår Maj sa sitt första ord innan året var slut...kanske inte riktigt meningen men hon sa hallå!
Vi - en fin liten familj har jag allt!
Willys, här har vi handlat mycket under året...billiga veckan från Ica har guidat oss under hela hösten!
Xboxen har stått nästan orörd.
Yatzy!! Nästan varje dag!
Zinkensdamms hällor är fortfarande obesökta...det får bli 2011.
Årsdag för Severin i Januari.

Älskar numer en alldeles ny människa!

Överraskades av en bebis som kom redan 22/12!

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Åh så fint skrivet - duktig är du lilla mamma - för övrigt har jag drömt en jättelång dröm om Maj inatt - hon pratade redan långa meningar...

2011-01-12 @ 07:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback