Mammaledig...

Idag gör jag min första ensamma dag, Jens jobbar alltså idag. Jag började med att ta lite sovmorgon, haha...brukar försöka gå upp vid 8:00 men det gick bara inte. Jag och Maj (mest Maj) hade i och för sig varit vakna i samband med att Jens åkte iväg till jobbet så jag skyller på det.
Jag har hunnit städa badrummet medan sötnos fortfarande sov, vi har också tagit en timmes promenad och bland annat besökt biblioteket och hämtat utt Majskornets bokgåva "De små barnens bok"

Sen har det inte blivit så mycket mer skrutt varvar mat och sovande och jag väntar på Hedvig och pappa som snart kommer hit. Hedvig stannar över helgen och pappa ska på möte...Jag får hem mina julklappar (om de inte glömde dem!!)
I morgon fyller Jens år och vi har bjudit hem lite folk på fika...men de flesta kan inte komma haha...typiskt. Jag ska baka tårta i alla fall!

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Är såå himla avis på morfar och moster som är på besök - visst är det mysigt att få va me Maj hela tiden?

2011-01-14 @ 18:19:38
Postat av: mammamumlan

Vilken superbloggare du är Hanna - är så glad att du gör detta så att vi som älskar Maj verkligen kan få delta....Pussisar!

2011-01-14 @ 23:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback