Om man skulle ta och blogga lite...

Jag veeet det har inte blivit mycket bloggande för min del på sista tiden. Sommarlov kanske?

Vi har i alla fall haft det finfint uppe i Skellet Maj och katter fixade flygresan galant, den förstnämnda tyckte däremot mindre om att sitta i bilen i 80 mil. Stackars tös. Det dröjer ett tag innan vi åker på lång bilresa igen.

Syster H har flyttat till världens finaste lilla hus och vi är så glada att vi fått vara med och provbo och hjälpa till med flytt.

Maj har även kalasats in sedan sist och är mycket tacksam för all uppmärksamhet hon fått. Hon gillar att vara i fokus den lilla skönheten :)

Äh...jag lägger in lite bilder och skriver mer en annan gång!


Kommentarer
Postat av: heddan

ååå vad jag gillar Maj!! längtar hon efter att dansa med moster tro?

2011-06-26 @ 22:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback