Farföräldrabesök, kolik och mammaträffar

I veckan har M och B varit här de har fått träffa ett litet barnbarn som växlat i humör som ett vårväder. Hon har magknipit och varit övertrött men också skitglad och mysig. Stackars lilla skrutta att börja livet med magmedicin och ondsinta gaser! Nu har dock farföräldrarna påbörjat sin resa hemåt och jag provar på livet som ensamstående mamma medan Jens är i Malmö och fotar hela helgen...än så länge går allt bra (jag har varit ensam i två timmar hihi).

Nu ska jag ta en kopp kaffe och titta på vinterstudion medan majskornet sover på en vårsolig balla (även om de ju kom snö grr igår)

Kommentarer
Postat av: soffan

...det där magknipet!!:( Som sagt ibland tar jag vetepåsen...och så har vi kämpat med mini-form, varje dag, varje måltid i två veckor...och nuuuu en helt annan tjej!! kämpa på snart är det borta!

Postat av: mammamumlan

Ja snart är det helt borta och då är bara myset kvar...

2011-03-19 @ 14:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback