Stackars liten!

Oj vad hon grät när hon fick sprutorna, den första var väl okej men den andra. Jag är säker på att Jens (som är den mjukare av oss) dog lite när sköterskan stack henne. Hon fortsatte att gråta, slumrade till och grät mera till klockan fyra ungefär sen började nog alvedonet verka lite och jag fick i henne mjölk ur flaska, bröstet vägrade hon ta. Efter det sken hon som en sol men var ganska trött vilket resulterade i att v i gjorde en tidig kväll. Klockan 18 somnade majskornet men hade fortfarande inte ätit mer än det lilla i flaskan. 18:45 vaknade hon tack och lov och åt. Hoppas nu på att hon får en god natt och att hon laddar energin för att träffa kompisarna på BVC imorgon!

Nu kokar jag sylt och ser på hockey...

Kommentarer
Postat av: Maria

Gav de sprutorna en och en? De ska ju ge båda samtidigt för att minimera obehaget/smärtan för barnet!

2011-03-22 @ 22:05:02
Postat av: Hanna

Ja det var bara en sköterska så de gav dem en och en...idag verkar hon gladare den lilla dock :)

Postat av: mammamumlan

Gud förbannat - jag tänkte oxå det 2 sprutor! Jävla sköterska - plåga lill-Maj sådär... Hoppas att hon glömmer...

2011-03-23 @ 06:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback