Stenhård

Bilar är hårda, barn är mjuka brukar det ju heta. Men jag undrar jag. Maj minimajsen Larsson är mer som en ångvält. Igår låg hon på Severin och idag på nästan alla kompisarna. Cecilia och Erik hade bjudit hem oss andra mammor och barn idag. Maj hade skoj men ängslig är hon då inte! Till min fasa insåg jag också att det inte är många sådana här dagar kvar. Då vi kan träffas alla mammor och bebbar menar jag. Snart börjar ju jag om och jobba och fler med mig...bäst att klämma in mååånga dejter och massa bus på öppna!

Den här lilla blir 11 månader i morgon!


Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Meen lilla gumman - blir bara mer och mer lik din mamma när hon var i den åldern. Men gratta henne från oss imorgon och tänk så liten hon var där och i mormors famn minsann...

2011-11-21 @ 18:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback