Mycket märkligt...

Här ska jag snart bo...
Förhoppningsvis är det ingen snö när vi flyttar in.

Maj ska få eget rum...

Jens och Maj är där och fixar idag, taket och väggarna har hunnit grundmålas och en rackarns snygg tapet ska beställas snart. Tror ni jag fått jobba på mitt kontrollbehov?? Jag är alltså 80 mil bort och Jens väljer färg och sätter igång utan mig. Jag har gjort en gardin till det där fönstret...idag...och ja det gick ju förstås ganska fort så vissa vimplar ser hemska ut men det blev ju gjort iaf. Jag har alldeles för mycket hasta- göra-gener i mig för att det ska bli riktigt bra :)

Det är alltså mormor och morfars hus o Gamla Falmark som vi flyttar till ska bli sjuuuukt spännande!!


Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Guud så fin vimpelgardin och det ska bli så himla roligt att få ha er i Falmark

2012-05-12 @ 16:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback